System zarządzania dokumentami

System Obsługi pożyczek Jest to idealny system zarządzania dokumentami napisany na zamówienie przez firmę ITKS. Świetnie sprawdza się w firmie, która każdego dnia zarządza dużą ilością danych i przetwarza wiele dokumentów. Dokumenty są tutaj oparte na szablonach, które można dowolnie tworzyć i edytować. System zarządzania dokumentami – Interfejs Przejrzystość oraz intuicyjność interfejsu systemu zarządzania dokumentami czyni go wręcz niezastąpionym. Ponad to nie wymaga on długich i kosztownych szkoleń, a czas na wdrożenie pracowników jest bardzo krótki. Lista pożyczek(w aktualnym wdrożeniu) może być dowolnie sortowana oraz filtrowana co znacząco ułatwia odnalezienie przez użytkownika interesującej go pożyczki UE i szybkiego wygenerowania dokumentów.  System zarządzania dokumentami – Baza danych W zintegrowanej bazie danych z systemem bezpiecznie przechowywane są wszystkie informacje związane z dokumentami (w prezentowanym wdrożeniu są to pożyczki UE). Użytkownik wprowadza wszelkie niezbędne informacje o pożyczkobiorcy oraz jego wnioskach o pożyczkę do specjalnej biblioteki dokumentów, a następnie te informację trafiają do specjalnego komitetu który decyduje o przyznaniu pożyczki. System zarządzania dokumentami pozwala znacznie uprościć oraz zautomatyzować obsługę procesów decyzyjnych.  Generator dokumentów System obsługi pożyczek pozwala na automatyczne generowanie niezbędnych raportów co znacząco usprawnia pracę i oszczędza wiele godzin ciężkiego analizowania i wypełniania papierów. Dla każdego rodzaju dokumentu użytkownik może stworzyć specjalny szablon, który może później edytować. Szablon ten umożliwi automatyczne wygenerowanie faktur, raportów lub innych dokumentów. W szablonach umów lub innych dokumentów użytkownik może utworzyć tzw. inteligentne paragrafy. Są one generowane automatycznie w zależności od danych wprowadzonych do system. Dzięki tej innowacyjności użytkownik nie musi przygotowywać wielu szablonów jednej umowy, ale zastępuje je jednym uniwersalnym. System zarządzania dokumentami umożliwia również import i eksport danych z i do Excela co pozwala zintegrować się już z istniejącymi systemami. Dokumenty każdego klienta są przechowywane w tzw. wirtualnych teczkach w których są one odpowiednio posortowane. Zapraszamy do...

Więcej

System multimedialny

System multimedialny Opracowany na zlecenie program dedykowany – system multimedialny – świetnie sprawdza się w pracy z wyświetlaczami, projektorami i telewizorami o dużej przekątnej. Panel sterowniczy umożliwia efektywne zarządzanie prezentowaną treścią, a automatyka i sterowanie – pozwala na włączanie / wyłączanie urządzeń i oświetlenia. Całe rozwiązanie zostało zaprojektowane z użyciem niedrogich i niezawodnych komponentów – poręcznego minikomputera oraz współpracujących z nim przekaźników i elektroniki. Dedykowane systemy multimedialne Dobrze opisany system multimedialny w formie oprogramowania dedykowanego – wcale nie musi wiele kosztować. Zaletą takiego systemu jest – jak zawsze w przypadku systemów dedykowanych i aplikacji na zamówienie – idealne dopasowanie do potrzeb i wizji klienta. W opisywanym tu przypadku udało nam się połączyć prompter, karaoke z automatyką / sterowaniem oświetleniem i urządzeniami z aplikacją bazodanową pozwalająca na pełne zarządzanie bazą danych utworów i list odtwarzania.   Sterowanie i automatyka Ze sterowaniem i automatyką mamy do czynienia wówczas, gdy pojawia się potrzeba obsłużenia określonych zadań automatycznie, półautomatycznie, zdalnie lub na nieznaczną odległość albo w reakcji na określone zdarzenie / sekwencję zdarzeń. Począwszy od najprostszych rozwiązań, takich jak np. sterowanie oświetleniem z użyciem przekaźników, aż do zaawansowanych zagadnień z dziedziny robotyki i sztucznej inteligencji – wszędzie tam automatyka znajduje zastosowanie. Rozwiązanie ITKS – oprogramowanie dedykowane Ostatnio opracowany w ITKS system multimedialny łączy cechy aplikacji internetowej, multimedialnej oraz systemu automatyki i sterowania. Ogromną zaletą zastosowania nowoczesnego poręcznego minikomputera jest istotne ograniczenie kosztów sprzętu, a przy tym wprowadzenie ogromnych zalet, takich jak możliwość pracy w sieci komputerowej (także bezprzewodowej), możliwość zastosowania serwera Web oraz bazy danych. Zapraszamy do współpracy wszelkie podmioty, które potrzebują tego rodzaju systemów. Dedykowany system sterowania – sprzęt Część sprzętowa opracowanego systemu zintegrowanego wygląda tak:...

Więcej

Systemy na zamówienie – dla branży finansowej

Systemy na zamówienie Aplikacje na zamówienie cieszą się niesłabnącym powodzeniem, ponieważ idealnie wpisują się w model biznesu i sposób działania podmiotu użytkującego. W dobrze zaprojektowanym systemie użytkownik wykonuje jedynie minimum czynności niezbędnych do działania procesów w biznesie. Dobra, dopasowana do potrzeb lub przyzwyczajeń ergonomia skraca do minimum czas bezpośredniej interakcji z systemem. A idealnie dopasowanie do procesów powoduje, że biznes niemalże bezobsługowo funkcjonuje, pozwalając skupić się na pracy nad innymi niekluczowymi aspektami, takimi jak wzmocnienie marketingu lub opracowanie koncepcji dla nowego elementu wartości dodanej lub przewagi konkurencyjnej. Systemy dla branży finansowej Branża finansowa to szczególne wymagania. Dokładność i niezawodność, ergonomia i wydajność – pole dla kompromisów jest bardzo wąskie. System po prostu musi niezawodnie działać. Rejestrować transakcje, naliczać prowizje, prezentować bieżące kursy, rozróżniać naliczanie prowizji dla różnych podmiotów, wg różnych zasad, uwarunkowań, walut. Case study – system dla biura maklerskiego – ewidencja transakcji na obligacjach Mieliśmy okazję realizować tego typu system na zamówienie jednego z wiodących biur maklerskich. Podstawowym przeznaczeniem systemu jest rejestrowanie i ewidencjonowanie transakcji na obligacjach oraz rejestrowanie i naliczanie prowizji dla brokerów, jakkolwiek posiada on również inne moduły: rejestracja transakcji naliczanie prowizji crm, kalendarz kontaktów i raporty ze spotkań z klientami moduł raportów moduł komunikacji fax / email moduł konfuguracji moduł importu / eksportu danych...

Więcej

Program do magazynu

Program do magazynu

AIM – Program do magazynu Mnogość opcji, potęga możliwości, prostota obsługi – taki jest AIM, unikalne, nowoczesne i bardzo współczesne narzędzie wspierające pracę magazynu i po mistrzowsku współpracujące z programowalnymi kolektorami kodów kreskowych. Istotną cechą AIM-a jest unikalna możliwość uchwycenia każdego egzemplarza produktu. Np. w przypadku telefonów komórkowych może być to każdy egzemplarz, identyfikowany unikalnym numerem IMEI. W przypadku elektroniki użytkowej – numer seryjny. W każdym przypadku – unikalny kod kreskowy egzemplarza sztuki. Programy do obsługi magazynu Istniejące liczne programy do obsługi magazynów nie oferują możliwości rejestrowania pojedynczych sztuk. Co więcej, producenci unikają podejmowania się tworzenia dodatków, któe taką cechę mogą obsłużyć. Dominuje obawa o wydajność i responsywność oprogramowania. AIM jest lekką i responsywną aplikacją na zamówienie. Skutecznie i niezawodnie obsługuje ruch towaru w magazynie – przyjęcia, wydania, zwroty.   Program do magazynu – AIM Aplikacje na zamówienie nie są dla firm wdzięcznym tematem. Kojarzą się z nimi koszty, problemy etapu produkcji i wdrożenia, błędy okresu gwarancyjnego itp. AIM jest inny, wszelkie błędy zostały w nim już dawno rozpoznane i naprawione, jest to już dojrzały system magazynowy. Da się go wdrożyć i w krótkim czasie uruchomić do pracy. Świetnie współpracuje z urządzeniami i kolektorami magazynowymi. Potrafi skanować pojedyncze kody kreskowe jak również całe bloki. Program do obsługi magazynu, kolektory Produkty są zamawiane u dostawców. Już na tym etapie można je wprowadzić do systemu AIM. Lub zaimportować zamówienia z zewnętrznego systemu finansowo – księgowego.  W momencie dostawy ma miejsce pierwsza istotna operacja magazynowa – typowo jest to skanowanie kodów kreskowych wyspecjalizowanym kolektorem. Odpowiednio oprogramowany kolektor może wstrzyknąć dane wprost do bazy danych aplikacji na zamówienie AIM. Aplikacja mobilna do obsługi magazynu AIM posiada moduł współpracy z aplikacją mobilną. Mobilne ramię systemu AIM może być potężnym narzędziem marketingowym, pozwalając klientom na łatwe przeglądanie oferty i składanie zapytań oraz zamówień.  ...

Więcej

Aplikacje na zamówienie – automatyczne generowanie ofert

Aplikacja na zamówienie – automatyczne generowanie ofert Z posiadaniem sklepu internetowego związana jest konieczność umiejętnego promowania produktów i samego sklepu. Obok całej gamy środków dostępnych w Internecie, firmy często wykorzystują tradycyjną sieć mobilnych przedstawicieli handlowych. Wielu klientów polega na tradycyjnych sposobach kontaktowania się z dostawcą produktów lub usług – poprzez sieć mobilnych handlowców. Udział handlowca w procesie zachęcania klienta do zakupów w Internecie może być paradoksalnie znaczący. Mobilny przedstawiciel świetnie zna swoich klientów i jest w stanie dostarczyć im spersonalizowane oferty w sposób dokładnie taki, jakiego oczekują. Usługa programistyczna – kreator ofert PDF Takim sposobem może być oferta papierowa lub w postaci dokumentu elektronicznego. Model pracy, w którym mobilni przedstawiciele przygotowują takie oferty ręcznie lub półautomatycznie – można udoskonalić, oferując im narzędzie zintegrowane ze sklepem internetowym i systemem CRM. Mając takie narzędzie, rola sprzedawcy sprowadza się do wyboru zbioru produktów do oferty i wpisaniu warunków, takich jak cena i ilość. Pełna atrakcyjna wizualnie oferta, zawierająca zdjęcia, zostanie automatycznie wygenerowana przez inteligentne oprogramowanie – aplikacje na zamówienie – automatyczne generowanie ofert. Generowanie ofert dla sklepu internetowego Firma ITKS ma doswiadczenie w tworzeniu oprogramowania tego typu. Integrujemy sklepy internetowe, systemy CRM i inne systemy firmowe w celu dostarczenia naszym klientom wymiernych korzyści. Program na zlecenie – jednorazowa inwestycja z długofalowymi korzyściami Czy warto zainwestować w tego typu narzędzia? Usługi dedykowane bywają co prawda obarczone pewnym kosztem, ale kalkulując – należy przede wszystkim mieć na uwadze długofalowe korzyści.  Skrócenie czasu przygotowania oferty dla klienta, jej wizualna atrakcyjność i przewidywalność, możliwość pobrania danych ze sklepu internetowego lub systemu CRM – już w krótkiej perspektywie mogą okazać się nie do przecenienia. Coraz więcej firm przekonuje się, że warto inwestować w dobrze dopasowane do potrzeb oprogramowanie dedykowane.  Zachęcamy do kontaktu. Aplikacje na zamówienie – automatyczne generowanie ofert Myśląc szerzej, warto rozważyć stosowanie narzędzi, które wprowadzą automatyzację lub istotne usprawnienia do...

Więcej

Aplikacje na zamówienie – program do magazynu

Aplikacje na zamówienie – moduł produkcyjny Wdrożenie nowego oprogramowania, które z założenia ma poprawić funkcjonowanie firmy lub organizacji, jest zagadnieniem nie do pozazdroszczenia. Producent lub dostawca oprogramowania, po udanej prezentacji i wykonaniu sprzedaży, przystępuje do wdrożenia. Pierwsze etapy na ogół przebiegają pozytywnie i nie wróżą niepowodzeń, ponieważ podstawowe moduły wszelkich oprogramowań zawierają dobre implementacje typowych zagadnień, takich jak: sprzedaż kadry i płace ewidencja kontrahentów produkcja magazyn Dwa ostatnie obszary w istniejących programach, są niestety często implementowane w bardzo uproszczonej postaci.  I tak np. moduły produkcji to tak naprawdę ewidencja produktów i części oraz tzw. kompletacja. Produkty, warianty, części i związki pomiędzy częściami i produktami. Wszystko zaimplementowane w nienaruszalny sposób, inaczej niż w aplikacjach na zamówienie. W praktyce firmy mają często duże wymagania w swoich obszarach produkcji lub montażu. Te wymagania okazują się niemożliwe do spełnienia dla typowych oprogramowań i modułów. Jako przykłady można wymienić: mierzenie wydajności pracowników drukowanie kodów kreskowych kontrola jakości dedykowane statystyki I wiele innych. Zatem wdrożenie gotowego programu do obsługi produkcji lub montażu, wiąże się często z koniecznością istotnej rozbudowy tej gotowej platformy. Cenniki producentów takich programów są często bardzo niekorzystne. Tu pojawia się pole dla tworzenia aplikacji na zamówienie i systemów dedykowanych. Aplikacje na zamówienie – Program do obsługi magazynu Istniejące programy zawierają bogate i zaawansowane funkcjonalności związane z obsługą magazynu. Wszelkie przyjęcia i wydania, dokumenty, obsługa dostaw – są dobrze reprezentowane w istniejących implementacjach. Jakkolwiek często również w tego typu programach producenci dochodzą do ściany i odmawiają współpracy. Dzieje się tak np w sytuacji, kiedy potrzebne jest rejestrowanie pojedynczych sztuk towarów, np numerów IMEI w przypadku telefonów komórkowych. Istniejące wiodące programy nie są w stanie obsłużyć tak pojmowanej gospodarki magazynowej. Producenci z kolei nie są zainteresowani implementacją takich dodatków na zamówienie lub przedstawiają zaporowe ceny. Firma lub organizacja, mając gotowy produkt – często odczuwa niedosyt i palącą potrzebę zaimplementowania dodatkowych funkcjonalności. Producent istniejącego oprogramowania kończy wdrożenie, a problemy firmy, organizacji pozostają nierozwiązane. Aplikacje na zamówienie Naprawdę warto rozważyć skorzystanie z usług firmy produkującej oprogramowanie na zamówienie. Oprogramowanie można tworzyć etapami i delektować się sukcesem, tzn. tym, jak bardzo oprogramowanie może być dopasowane do potrzeb. To nie firma dostosowuje się do istniejącego oprogramowania, ale oprogramowanie do firmy. Produkcja oprogramowania odbywa się w przewidywalnym czasie. W pierwszym rzędzie można wytworzyć najbardziej krytyczne części oprogramowania – tzn. zrealizować te procesy biznesowe, któe są najważniejsze i ich organizacja wniesie największe korzyści.  Efekty i zadowolenie klienta pojawia się już od początkowych etapów tworzenia systemu na zamówienie. Firma ITKS wyspecjalizowała się w takim właśnie unikalnym sposobie działania. Mamy w tym doświadczenie. Zadajemy właściwe pytania i precyzyjnie opisujemy procesy biznesowe klienta. Tworzymy niezawodne i ściśle dopasowane do potrzeb aplikacje na zamówienie. Zapraszamy do...

Więcej

Oprogramowanie do wsparcia organizacji imprez masowych

Oprogramowanie do wsparcia organizacji imprez masowych Istnieje wiele firm zajmujących się imprezami masowymi. Wykształciły one sposób działania i organizację pracy, jakkolwiek wspólną bolączką ciągle wydaje się kwestia komunikacji. Procesy nie zawsze są zorganizowane w formie procedur i „zaprogramowanych” sposobów postępowania. Oczywiście zasadne jest pytanie, czy w ogóle da się zadania skupione wokół organizacji imprez masowych „ubrać” w formę procedur, sposobów postępowania – tak, aby wesprzeć je z użyciem wyspecjalizowanego oprogramowania. Nasze doświadczenia pokazują, że tak – mieliśmy okazję współpracować z podmiotem zajmującym się organizacją takich imprez. Istnieje zatem możliwość zaprzęgnięcia do pracy oprogramowania, które uporządkuje cały komunikacyjny nieporządek, pozwoli zarejestrować wszystkie elementy imprezy masowej na jednej wirtualnej uporządkowanej tablicy, z pozostawionym miejscem na swobodny opis tam, gdzie rzeczywiście pojawiają się elementy imprezy niemożliwe do strukturalnego przedstawienia. Mając dobrze opisaną imprezę masową, uzyskujemy dostęp do wielu profitów. W szczególności, każda z wielu zaangażowanych osób uzyskuje dostęp do pełnej informacji o przedsięwzięciu: potrzebnych środkach, personelu, nagłośnieniu, usługach dodatkowych, samplingu, sprzedaży. Także będąc w terenie, na smartfonie. Nie mniejsze znaczenie ma możliwość przełożenia wprowadzonej informacji wprost na rachunek kosztów oraz możliwość wprowadzenia elastycznego obiegu szybkiej informacji – powiadomienia sms, powiadomienia na smartfony. Posiadamy w ofercie gotowe oprogramowanie, które wspiera organizację masowych imprez i zmniejsza informacyjny szum, w szczególności ustanawiając wirtualną tablicę informacyjną o imprezie i możliwości raportowania, sprawozdawczości. Istotna rzecz, jaką jest obecność i prezencja personelu, może być raportowana w formie fotografii. Sam proces sprawozdawczy może przebiegać na bieżąco – uproszczona sprawozdawczość z użyciem smatfonu, zdjęcia – lub po zakończeniu imprezy, online. Oprogramowanie może również wesprzeć zbiórkę ankiet, jeśli jest przewidziana. W organizacji imprez masowych często bierze udział kilka podmiotów. Nasze oprogramowanie potrafi zorganizować współpracę i wymianę informacji pomiędzy nimi. Wykorzystujemy mechanizmy takie jak automatyczny eksport informacji do plików zewnętrznych, arkuszy Excel, automatyczne przesyłanie drogą email, ftp, itd. Jako firma wyspecjalizowana w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, jesteśmy w stanie dodać do oprogramowania każdy możłiwy wyspecjalizowany sposób działania organizatora masowych imprez. Jako przykład może posłużyć organizacja procesów wokół promowania produktów – możemy zapewnić katalog produktów, kartotekę hostess, środków materiałowych – wszystkiego co jest potrzebne. Zapraszamy do kontaktu i współpracy:...

Więcej

Receptury, składniki – zintegrowany system dla producenta przetworów owocowych

Zakończyliśmy produkcję zintegrowanego systemu wspierającego pracę producenta przetworów owocowych. Aplikacja internetowa wykonana została na zlecenie producenta przetworów owocowych. System wyposażony został w n/w moduły i właściwości: Kartoteka składników. Kartoteka receptur. Wsparcie dla procesu odważania składników i tworzenia produktów. Faktury i płatności, wielowalutowość. Drukowanie formularzy stosownie do przebiegu procesu produkcyjnego. Kartoteka klientów, podstawowa waluta klienta. Moduł CRM. Gospodarka produktowa i magazynowa (magazyn składników, magazyn produktów gotowych). Kartoteka dostawców surowców. Moduł zarządczy (zarządzanie użytkownikami, jednostkami miary, słownikiem państw kooperujących, kategoriami składników). Raporty – produktowe i kosztowe. Obsługa serii – partii produktów, identyfikowanych numerami partii. Tworząc system, zebraliśmy szereg potrzebnych doświadczeń – zapraszamy do współpracy producentów nie tylko z branży...

Więcej

Jak sprzedawać opony przez Internet

To proste. Skontaktuj się z nami – info@itks.pl, a wskażemy rozwiązanie, które możesz zastosować od jutra. Nie tylko w Polsce – w całej Europie. Mamy wielojęzyczny gotowy, wielowalutowy, zintegrowany i przetestowany system do sprzedawania opon przez Internet. Możesz z jego użyciem prowadzić sprzedaż, wystawiać faktury i drukować listy przewozowe oraz naklejki na paczki. Cały kompletny biznes w zasięgu ręki, do uruchomienia od zaraz. To właśnie jest KK ITKS Opony. Rozmiary, bieżnik, sezon, wyszukiwanie, filtrowanie, prezentacja, atrakcyjne wizualne cechy, które przekonają klientów do zakupu Twoich opon, w detalu czy też w hurcie. Wybierasz formę prezentowania produktów, nasz serwis jest oznaczony Twoim logotypem i Twoją identyfikacją wizualną – kolory, układ graficzny. Zamawianie opon odbywa się z użyciem standardowego, ergonomicznego interfejsu. Masz wiele darmowych dodatków. Dysponujesz modułem wystawiania faktur. Masz możliwość drukowania listów przewozowych i naklejek na paczki. O ważnych zdarzeniach jesteś na bieżąco powiadamiany. Ważne informacje z systemu trafiają do odpowiednich osób w taki sposób, jaki sobie zażyczysz – e-mail, sms, czy też komunikator. Oferujemy sprawną obudowę internetową dla Twojego biznesu – Ty znasz się na sprzedawaniu opon, my na Internecie. Ustanawiamy synergię, gdzie 1+1=3. Tak w skrócie można opisać system KK ITKS Opony. Dla sprzedaży hurtowej i detalicznej, które różnią się specyfiką, jesteśmy w stanie zorganizować dwa połączone systemy. Zapraszamy do współpracy. Napisz na adres info@itks.pl lub zadzwoń – 696 426...

Więcej

Aplikacja na zamówienie – zwiększyć sprzedaż, uporządkować informację

Aplikacja utworzona na zamówienie może zwiększyć sprzedaż i uporządkować informację w firmie. Wypromowany katalog produktów stanowi doskonałe przedłużenie oferty sklepu stacjonarnego lub też sklepu internetowego. Sklepy internetowe coraz częściej nawiązują partnerstwa i dzielą się swoimi katalogami produktów, ustalenia i narzuty finansowe zamykając w stosownych algorytmach katalogów produktów, które budują na zamówienie. Firma ITKS ma za sobą szereg udanych wdrożeń takich elektronicznych katalogów produktów. Katalog produktów może być połączony ze statyczną bazą danych, programem finansowo-księgowym – takim jak np. Subiekt, lub z innym internetowym katalogiem produktów. Wartość dodaną, jaka wytwarza się w wyniku wdrożenia takich rozwiązań, można dodatkowo zwiększyć – tworząc dedykowaną aplikację mobilną na zamówienie. Całość ustanawia kanał sprzedaży wspierający przedsiębiorstwo, pokrywający niemal cały Internet. Produkty można przeglądać i kupować także na nowoczesnym telewizorze, tablecie, smartfonie. Katalog produktów, jako serwis zawierający wiele informacji (wiele podstron) – dobrze się pozycjonuje. Szukający konkretnego produktu klient ma dużą szansę trafić na odpowiednią podstronę katalogu przy niewielkim wysiłku pozycjonerskim ze strony właściciela katalogu produktów. Z kolei proces zamawiania produktu może być łatwo modyfikowany i dostosowywany. Podobnie jak wyszukiwarka produktów w katalogu – na zlecenie, w ramach opieki nad serwisem, można dowolnie modyfikować zachowanie się strony. Finalizowanie całego zamówienia, obieg prac związanych z jego realizacją, formy dostawy, terminy dostawy i płatności, wymagania – wszystkie te elementy są w pełni...

Więcej