CRM do zapisywania danych klientów

CRM do zapisywania danych klientów

CRM – prosty i skuteczny, z eksportem do excela Nasz najnowszy system CRM do zapisywania danych klientów został opracowany z myślą o prostocie i elastyczności. Umożliwia pracę w dużych grupach użytkowników. Jest przystosowany dla osób niewidomych. Umożliwia weryfikację danych i komunikację pomiędzy operatorem i weryfikatorem. Jak wygląda i jak działa nasz CRM do zapisywania danych klientów Na początek oczywiście logowanie. Istnieją różne typy użytkowników, ale można też pracować jednoosobowo lub w małej grupie. Zalogowany użytkownik przenosi się od razu na swoją listę klientów, związaną z bieżącym zleceniem: Standardowo użytkownik ma dostęp do zbioru informacji, które są mu potrzebne do realizacji bieżącego zlecenia – co ma robić, dla jakiego terenu, ile danych zostało wprowadzonych w dniu bieżącym: Weryfikacja danych w systemie CRM do zapisywania danych klientów i zarządzania relacjami z klientami Wprowadzone dane mogą podlegać opcjonalnej weryfikacji, sprawdzeniu przez uprawnionego użytkownika. Wiersz danych, który został negatywnie zweryfikowany, podświetla się u operatora wyróżnionym kolorem. Atrybuty klienta Atrybuty klienta dzielą się na podstawowe i niestandardowe, definiowane przez uprawnionego użytkownika i dowolnie dowiązywane do poszczególnych zleceń. Ta cecha powoduje, że nasz CRM jest elastyczny i funkcjonalny. Wśród atrybutów standardowych można wyróżnić: NIP PKD REGON Nazwa Ulica Numer Kod Pocztowy Miejscowość Województwo Firma zajmuje się Strona www do firmy Email Tel. Stac. Tel. Kom. Fax Poziom zatrudnienia Zródło danych 1 Zródło danych 2 Zródło danych 3 Zródło danych 4 Uwagi Obok w/w, uprawniony użytkownik może definiować własne atrybuty niestandardowe, np. „Kontakt do działu zakupów” itd. CRM – podstawowe usługi 1. Zarządzanie użytkownikami. 2. Zarządzanie zleceniami. 3. Dowiązywanie zleceń. 4. Zamykanie zleceń. 5. Realizacja zleceń. 6. Definiowanie struktury użytkowników. Profile użytkowników 1. Operator – wprowadza dane – po zalogowaniu ma „moje zlecenie”. Np. „firmy mięsne mazowieckie” 2. Opiekun – ma swoich operatorów a. zamyka zlecenie pracownikom b. ma swoje zlecenia takie, jakie przypisał mu koordynator „firmy mięsne mazowieckie”, „firmy mięsne pomorskie” 3. Koordynator – zarządza opiekunami. Widzi wszystkie zlecenia. a. definitywnie zamyka zlecenia i to się przenosi w dół 4. Zleceniodawca – wszystko w ramach swoich zleceń, przypisują zlecenia do danej grupy ( koordynator i pracownicy oraz weryfikator) 5. Administrator – wszystko 6. Weryfikator – przegląda i sprawdza poprawność danych. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszą...

Więcej