CRM do zapisywania danych klientów

CRM do zapisywania danych klientów

CRM – prosty i skuteczny, z eksportem do excela Nasz najnowszy system CRM do zapisywania danych klientów został opracowany z myślą o prostocie i elastyczności. Umożliwia pracę w dużych grupach użytkowników. Jest przystosowany dla osób niewidomych. Umożliwia weryfikację danych i komunikację pomiędzy operatorem i weryfikatorem. Jak wygląda i jak działa nasz CRM do zapisywania danych klientów Na początek oczywiście logowanie. Istnieją różne typy użytkowników, ale można też pracować jednoosobowo lub w małej grupie. Zalogowany użytkownik przenosi się od razu na swoją listę klientów, związaną z bieżącym zleceniem: Standardowo użytkownik ma dostęp do zbioru informacji, które są mu potrzebne do realizacji bieżącego zlecenia – co ma robić, dla jakiego terenu, ile danych zostało wprowadzonych w dniu bieżącym: Weryfikacja danych w systemie CRM do zapisywania danych klientów i zarządzania relacjami z klientami Wprowadzone dane mogą podlegać opcjonalnej weryfikacji, sprawdzeniu przez uprawnionego użytkownika. Wiersz danych, który został negatywnie zweryfikowany, podświetla się u operatora wyróżnionym kolorem. Atrybuty klienta Atrybuty klienta dzielą się na podstawowe i niestandardowe, definiowane przez uprawnionego użytkownika i dowolnie dowiązywane do poszczególnych zleceń. Ta cecha powoduje, że nasz CRM jest elastyczny i funkcjonalny. Wśród atrybutów standardowych można wyróżnić: NIP PKD REGON Nazwa Ulica Numer Kod Pocztowy Miejscowość Województwo Firma zajmuje się Strona www do firmy Email Tel. Stac. Tel. Kom. Fax Poziom zatrudnienia Zródło danych 1 Zródło danych 2 Zródło danych 3 Zródło danych 4 Uwagi Obok w/w, uprawniony użytkownik może definiować własne atrybuty niestandardowe, np. „Kontakt do działu zakupów” itd. CRM – podstawowe usługi 1. Zarządzanie użytkownikami. 2. Zarządzanie zleceniami. 3. Dowiązywanie zleceń. 4. Zamykanie zleceń. 5. Realizacja zleceń. 6. Definiowanie struktury użytkowników. Profile użytkowników 1. Operator – wprowadza dane – po zalogowaniu ma „moje zlecenie”. Np. „firmy mięsne mazowieckie” 2. Opiekun – ma swoich operatorów a. zamyka zlecenie pracownikom b. ma swoje zlecenia takie, jakie przypisał mu koordynator „firmy mięsne mazowieckie”, „firmy mięsne pomorskie” 3. Koordynator – zarządza opiekunami. Widzi wszystkie zlecenia. a. definitywnie zamyka zlecenia i to się przenosi w dół 4. Zleceniodawca – wszystko w ramach swoich zleceń, przypisują zlecenia do danej grupy ( koordynator i pracownicy oraz weryfikator) 5. Administrator – wszystko 6. Weryfikator – przegląda i sprawdza poprawność danych. Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z naszą...

Więcej

Oprogramowanie do wsparcia organizacji imprez masowych

Oprogramowanie do wsparcia organizacji imprez masowych Istnieje wiele firm zajmujących się imprezami masowymi. Wykształciły one sposób działania i organizację pracy, jakkolwiek wspólną bolączką ciągle wydaje się kwestia komunikacji. Procesy nie zawsze są zorganizowane w formie procedur i „zaprogramowanych” sposobów postępowania. Oczywiście zasadne jest pytanie, czy w ogóle da się zadania skupione wokół organizacji imprez masowych „ubrać” w formę procedur, sposobów postępowania – tak, aby wesprzeć je z użyciem wyspecjalizowanego oprogramowania. Nasze doświadczenia pokazują, że tak – mieliśmy okazję współpracować z podmiotem zajmującym się organizacją takich imprez. Istnieje zatem możliwość zaprzęgnięcia do pracy oprogramowania, które uporządkuje cały komunikacyjny nieporządek, pozwoli zarejestrować wszystkie elementy imprezy masowej na jednej wirtualnej uporządkowanej tablicy, z pozostawionym miejscem na swobodny opis tam, gdzie rzeczywiście pojawiają się elementy imprezy niemożliwe do strukturalnego przedstawienia. Mając dobrze opisaną imprezę masową, uzyskujemy dostęp do wielu profitów. W szczególności, każda z wielu zaangażowanych osób uzyskuje dostęp do pełnej informacji o przedsięwzięciu: potrzebnych środkach, personelu, nagłośnieniu, usługach dodatkowych, samplingu, sprzedaży. Także będąc w terenie, na smartfonie. Nie mniejsze znaczenie ma możliwość przełożenia wprowadzonej informacji wprost na rachunek kosztów oraz możliwość wprowadzenia elastycznego obiegu szybkiej informacji – powiadomienia sms, powiadomienia na smartfony. Posiadamy w ofercie gotowe oprogramowanie, które wspiera organizację masowych imprez i zmniejsza informacyjny szum, w szczególności ustanawiając wirtualną tablicę informacyjną o imprezie i możliwości raportowania, sprawozdawczości. Istotna rzecz, jaką jest obecność i prezencja personelu, może być raportowana w formie fotografii. Sam proces sprawozdawczy może przebiegać na bieżąco – uproszczona sprawozdawczość z użyciem smatfonu, zdjęcia – lub po zakończeniu imprezy, online. Oprogramowanie może również wesprzeć zbiórkę ankiet, jeśli jest przewidziana. W organizacji imprez masowych często bierze udział kilka podmiotów. Nasze oprogramowanie potrafi zorganizować współpracę i wymianę informacji pomiędzy nimi. Wykorzystujemy mechanizmy takie jak automatyczny eksport informacji do plików zewnętrznych, arkuszy Excel, automatyczne przesyłanie drogą email, ftp, itd. Jako firma wyspecjalizowana w tworzeniu oprogramowania na zamówienie, jesteśmy w stanie dodać do oprogramowania każdy możłiwy wyspecjalizowany sposób działania organizatora masowych imprez. Jako przykład może posłużyć organizacja procesów wokół promowania produktów – możemy zapewnić katalog produktów, kartotekę hostess, środków materiałowych – wszystkiego co jest potrzebne. Zapraszamy do kontaktu i współpracy:...

Więcej